zondag 2 januari 2011

Yoshi

Yoshi is af! Hij is op bestelling gehaakt van acryl, naar eigen patroon (het ontwerp is natuurlijk van de tekenaar van Supermario, met die credits durf ik dus niet te zwaaien!). 




Edit:
Ik krijg regelmatig mailtjes of het patroon beschikbaar is. Ik heb destijds wat krabbels neergeschreven, maar  die zijn nog nauwelijks te ontcijferen. Ik zou een nieuwe moeten maken om het patroon te maken, en daar heb ik nu geen tijd voor. Zodra ik dat wel doe, zal ik dat hier melden!


Tot die tijd kun je hier een patroon vinden van Yoshi, met dank aan een anonieme melder!

12 opmerkingen:

  1. Hij is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!
    Ohh wat geweldig gedaan weer zeg!!
    als lichtelijk mariokart verslaafde neem ik altijd yoshi, vandaar mijn hyperreactie!
    Ik vind hem helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, superleuk ontwerp,
    mag ik vragen waar je dit patroon
    vandaan hebt?

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Celine,
    Ik heb het patroon zelf gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zou het haakpatroon van yoshi ook wel willen, is dat mogelijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit patroon is gewoon op het internet te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan daag ik je uit! Kom maar op met die link naar het patroon. Deze Yoshi is gemaakt naar mijn eigen inzicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. http://robotrish.com/post/567310628/free-amigurumi-yoshi-pattern

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dank je, bij deze kan ik iedereen doorsturen naar een patroon van Yoshi.
    Echter is het wel een ander eindresultaat dan de mijne, kijk maar naar verhoudingen en de details zoals de ogen van vilt en de witte bles, maar zeker ook een leuke variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hebt U voor mij ook een brei patroon van mario, ik hoor het wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet deze er leuk uit zeg!
    Ik zou graag het ontcijferde patroon willen, ik vind deze toch wel echt vele malen leuker dan die op de link te zien is.
    Ik hoop van u te horen,

    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!