vrijdag 14 oktober 2011

Voor je het weet...

Nu is het volop herfst, met vandaag heerlijk zonnig weer.
Vanmorgen moest ik even wachten op het station en genoot ik van al die mooie bladeren in het zonlicht.
Het wordt een fantastisch weekend, met meer van deze blauwe luchten! Doet weer bijna aan zomer denken...

Maar voor je het weet is het kerst!
Als je dan ingeschreven bent voor een kerstmarkt en drie meter kraam te vullen hebt, moet je aan de bak.
Dus ben ik begonnen met sneeuwkristalletjes... Voor een nieuwe header, omdat ik niet zo tevreden was met de vorige. Maar dus ook voor de kraam. Voor aan een slingertje, in de boom, voor het raam...
Daarvan wil ik een flinke stapel maken, met dit garen dat ik eens bij de kringloop vond, maar ook in lekkere felle kleurtjes en wit staan ze op de to-do-list. 

Fijn weekend!



Autumn is here, and today was a great day with blue skies and beautiful leaves all around.
This weekend will be sunny too, what makes it feel a bit like a late summer.
But it will be christmas soon! And we signed up for a christmasfair, so we have to fill 3 meters with nice crochet. I started to make icecrystals with yarn I found in a thriftstore, and plan to make much more, also in bright colors and white.

Have a nice weekend!

11 opmerkingen:

  1. mooie foto's hoor! En tja we zijn toch zo flexibel met z'n allen. We gaan zo van zon naar regen en van sint naar kerst, allemaal geen probleem toch?
    Succes met je gehaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die "kristallen" heel erg mooi. En de nieuwe header ook.
    Ik hoop binnenkort een foto te mailen van Otilia. Ze moeten nog "even" op de pc gezet en verkleind te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ijskristallen! Vind je Yoshi ook geweldig! Ik ben uiteindelijk ook een blog gestart bij blogspot, was het beu nog te wachten op weblog.nl. Kom gerust eens kijken!

    Fijn weekend en groetjes, Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi!! Prettig weekend, groetjes van Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die ijskristallen, 3 meter kerstkraam jeetje daar komt heel wat bij kijken. Maar het lijkt me best wel leuk om zoiets te doen.
    Ik vind ze in ieder geval harstikke leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je ijskristallen prachtig!
    Moet zelf ook een kerstkraam vullen en was ook al bezig met sterren haken maar vind die van jou
    ook geweldig.
    Waar komt dit patroon vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het patroon zelf gemaakt, zal het uitwerken en binnenkort posten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie kristallen, kan ook al niet wachten op het patroon! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. is there a tutorial on how to make these?? These snowflakes are so beautiful!!! :) Jules

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I second the question about a pattern to crochet those super cool snowflakes. I looked in all my books a couple months ago, and it hard to find a pretty one. :-P
    Sylv

    BeantwoordenVerwijderen
  11. beautiful snowflakes ,do you have the pattern for them in english :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!