zondag 30 januari 2011

Give-away!!

Lieve volgers, wat ging dat snel zeg!

We hebben de vijftien bereikt, en ik wil jullie daarvoor bedanken, want het is nogal vleiend te ontdekken dat zoveel mensen willen lezen over wat ik maak, doe, meemaak, zie of denk.
Het is precies een maand geleden dat ik begon, en inmiddels zijn er meer dan 600 bezoeken geweest uit negen verschillende landen. Hoewel ik vooral een naslagwerk voor mezelf wilde maken en hoopte dat er wat belangstelling zou zijn, moet ik zeggen dat ik het heel tof vind dat zoveel mensen meelezen, reacties achterlaten en (soms) zelf ook heel leuke blogs bijhouden waar ik dan weer volger van ben.

Vooral heel leuk is te zien dat er mensen een bezoekje brengen aan deze blog, en dat dan blijkbaar de moeite waard vinden, en op de volg-knop drukken. Een groter compliment kun je als blogger toch niet krijgen, denk ik.
Om jullie daarvoor te bedanken, was ik al begonnen aan een haakwerkje om weg te geven. Ik dacht eerst een varkentje, toen een leeuwtje, toen een kindje, ik kwam er niet uit. Want veel van jullie ken ik niet persoonlijk, dus hoe weet ik nou wat je hebben wilt?

Daarom gooi ik het halve werk aan de kant. Als je je dankbaarheid wilt tonen, moet je zorgen dat je het goed doet, dus doen we het zoals (POPPETJE) het het beste doet: een custom-made (POPPETJE) voor degene die als winnaar uit de hoge hoed komt.
Dat betekent dus dat je een opdracht mag geven, u roept, ik haak. Het resultaat zal een (POPPETJE) zijn van ongeveer tien centimeter groot. Kleiner mag ook. Als je wilt, maak ik er een lintje aan vast zodat hij of zij of het aan je achteruitkijkspiegel, tas, sleutels, kastknopje of wat dan ook kan hangen. Zonder kan ook, zet je hem of haar of het in de vensterbank ofzo.

De keuze is reuze, ter inspiratie kun je vast rondkijken in mijn map op Facebook, hier rechts staat een badge, als je daarop drukt kom je op onze pagina, en daar ga je naar de fotomap 'Designed and handmade by Wendy'. Want dat ben ik dus. Wat daarin staat is door mij gemaakt, in die stijl kun je dus iets bestellen. Helemaal kopiƫren, daar doen we niet aan, en je mag ook een beestje of ding kiezen dat ik nog niet gemaakt heb, dus gebruik het ter inspiratie!

Om de spanning wel een beetje te laten stijgen, en ook omdat ik zo naar een verjaardag moet, trek ik morgen een winnaar met behulp van de randomizer, een programmaatje dat, geheel willekeurig, iemand trekt uit een aantal ingevoerde namen.

3 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!