maandag 31 januari 2011

And the winner is...

*Tromgeroffel*
Degene die de geschiedenis in gaat als de aller, allereerste winnaar van een give-away van mevr. Snoeshaan, en een opdracht mag geven voor een custom made, gehaakt (POPPETJE) naar keuze is...

Dutch Apple!

Voor jullie is de spanning eraf, het is nu mijn beurt nieuwsgierig te zijn, want wat mag ik voor haar haken? 

Hier een kopietje van de uitslag, (geknipt en geplakt omdat ik niet weet hoe ik een stukje webpagina kan kopieren):

List Randomizer
There were 17 items in your list. Here they are in random order:
  1. Dutch Apple
  2. Photo-copy
  3. Iudith
  4. Ceat's Blog
  5. Nele_beart
  6. Jufkrul
  7. .TonBouton.
  8. Crealientje
  9. Manou
  10. Lienoeyen
  11. Bastian Schaap
  12. Rosa Creaties
  13. Mvtk27
  14. F. van de Wardt
  15. Jenny
  16. Simone Otten
  17. Roos
Timestamp: 2011-01-31 20:35:31 UTC

Niet gewonnen? Niet getreurd. Misschien ga je de geschiedenis in als degene die de tweede give-away van mevrouw Snoeshaan wint... Maar dan moet je nog even geduld hebben!

2 opmerkingen:

  1. Mevrouw Snoeshaan! Je maakt me avond weer een beetje goed.... (zie mijn blogje)
    Wat leuk om de geschiedenis in te gaan als allereerste winnaar van je Giveaway. Een eer ;-)
    En nu de moeilijke taak aan mij om te verzinnen wat je voor mij mag gaan haken...
    Ik ga je het mailen, we laten de rest lekker in spanning ;-)
    En nee dames, geen appeltje hahaha... Die komen me een beetje de PIEP uit op dit moment ;-)
    Echt leuk! Dankjewel :-)

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dan weer heel blij dat je weer een beetje blij bent!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!