zondag 7 augustus 2011

Maar wij vermaken ons wel!

Na de verjaardag van meneer Snoeshaan volgde een korte nacht, een dag werken, een toch-later-geworden-dan-gepland avondje gitaarles in huize Snoeshaan, de derde verjaardag deze week en inpakstress. De hangmat is elk jaar kwijt, op het laatste moment bedenkt'ie dat zijn telefoon nog aan de oplader ligt en de auto is sneller vol dan verwacht, wat elk jaar doet denken aan kinderen en blokkendozen, het is gewoon puzzelen tot het past (of aanduwen en de deur dichtgooien).

Meneer Snoeshaan is op kamp. Hij is begeleiding van de scouts, een groep van 14 tot 18 jaar, en heeft dit jaar 11 kinderen mee. De eerste berichten vanuit de bestemming is dat de pubers allemaal goed aangekomen zijn, maar de begeleiding zeiknat geregend is en nu probeert een vuurtje aan te krijgen om te drogen...

De Snoezepoes en ik lezen de smsjes vanaf de bank.
Ik stuur terug dat ik hoop dat het beter weer wordt, en doe alsof ik de site van het KNMI niet gezien heb.
Ik nip thee, haak aan een slinger waar ik heel tevreden over ben, het poezebeest hangt, lekker warm, half op mijn buik, half op een kussen, wast zich een beetje en spint tevreden. En dan heb ik hem nog niet eens verteld dat er extra veel ruimte is op bed vanavond.

Ik denk dat wij de komende week wel doorkomen.
Wij vermaken ons wel!

7 opmerkingen:

  1. Leuk verhaaltje, Het is af en toe wel fijn om de tijd en ruimte aan je eigen te hebben. Ik hoop ook dat er beter weer komt. zeker voor de jongens op de scouting en natuurlijk ook mijnheer snoeshaan hoor. Maar op dit moment komt het zonnetje door, maar heb geen flauw idee wat de berichten verder zijn deze week. Veel plezier de komende week ;-)

    grtjs petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh heerlijk een hele week. ik ben jaloers!
    geniet ervan.

    groeten kloddertjeroze.
    enne leuk dat je meedoet met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja heerlijk even het rijk alleen!
    (vooral de ruimte in bed)
    :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geniet van je rustig weekje en ik ben jaloers op die warme gezellige ' fluffy ' kat op je schoot !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh, dat klinkt eigenlijk supergezellig, ook al ben je alleen met de poes.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what an adventure (ha!), & sweet kitty photos!

    http://honeybeelane.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De week is bijna al weer om, maar het klonk toen als heel lekker rustig en gezellig. Ik hoop dat het in de praktijk ook zo geweest is.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!