donderdag 25 augustus 2011

Cool kant bij NeSpoon

Ik heb geen idee hoe het komt, maar ik ben opeens erg into kantjes en doily's, terwijl ik mutsen en slingers aan het maken ben... Misschien ben ik zoekende naar een nieuw projectje, misschien loop ik toevallig tegen deze dingen aan, maar ik werd weer erg blij van deze kunstenares en haar werk!

Ik hou van tegenstellingen en ik hou van straatkunst, en NeSpoon weet kant en grafiti te combineren tot bijzonder mooi werk!

Maar ook laat ze vaak haar stempel na in het straatbeeld door kantjes van keramiek achter te laten, die een beetje arabisch aandoen. Ik vind ze errug mooi en wil er wel één aan de muur, tussen mijn bordjes en tegeltjes!

En dat combineert ze dan ook met elkaar!
Kijk voor meer inspiratie op haar blog of haar nieuwe site!


I don't know why, but I am very into lace lately.
This artist and her work made my day, I love the way she combines the soft lacy sweetness with the tough graffiti. She also does ceramics and combines those two. I love it!

Check out her blog or site!

7 opmerkingen:

  1. SUPER GAAF-mijn smaak. Daar ga ik es meer over opzoeken. Goeie smaak trouwens! Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow ja dit vind ik ook wel heel mooi! Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zitten idd leuke dingen tussen!
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook leuk, op die manier zou ik er ook nog wel mee bezig willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi mevrouw Snoeshaan, blij dat ik hier weer even langskom, want ik vind dit heel erg mooi! Dankjewel, groeten van Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!