dinsdag 2 augustus 2011

Feeststemming

Ik heb een paar dagen vrij, en vandaag ruim ik op, poets ik een beetje en als het lukt bak ik vanavond een taart. Misschien hang ik slingers op. Morgen is meneer Snoeshaan jarig, en dat vieren we!
Toen ik vanmiddag even lekker in de zon zat en nadacht over een volgende te haken deken. Ik probeerde een afrikaanse bloem, maar dat vond ik bij de kleuren die ik had liggen niet echt mooi. Nog een keer hetzelfde patroon spreekt me niet zo aan, dus de Punto blijft even liggen. Als ik iets begin wat ik niet zo mooi vind, word ik óf steeds meer ontevreden en trek ik het uit, óf ik maak het gewoon helemaal niet af...
Misschien wordt het een grannystripe, bedenk ik me nu...

Ik heb nog aardig wat Catania liggen, dus besloot ik eens een poging te doen om slingers te haken, aangezien ik al een beetje in de feeststemming ben. Niet dat het voor morgen af is, maar aangezien ik op vruchtbare grond woon waar de één na de ander zwanger is, leek het me wel handig om blauwe en roze varianten te maken, en die gehaakte vlaggetjes die ik veel voorbij heb zien komen lijken me nou een fijn projectje.

Dus ging ik een beetje experimenteren, en dat heeft drie verschillende vlaggetjes opgebracht, en een achterstand in wat ik vandaag allemaal wilde doen, maar dat geheel terzijde!


Ik heb een volgend project gevonden, en vind het leuk een beetje te experimenteren en patroontjes te bedenken, dus binnenkort het patroon van een 'anders-dan-anders-vlaggetje'!

7 opmerkingen:

  1. Heel benieuwd naar de andere anders vlaggetjes. want heb er al zoveel varianten van gezien.

    grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie vlaggetjes! Alvast gefeliciteerd met en voor meneer Snoeshaan ;), maak er een mooi feestje van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These are gorgeous. I am working on some bunting for my patrio umbrella...wished I had seen these before I started. Great colors and I love the one with the flower in the middle. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are so unique! thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!