donderdag 18 oktober 2012

Vakantie

Na Londen mocht ik nog een paar dagen thuis bijkomen voordat ik weer aan de bak moest.
Het was genieten!




Inmiddels ben ik weer twee dagen aan het werk en de stress stijgt alweer, maar de wandeling in de zon, de zelfgebakken appeltaart en het lekkere biertje met mijn lief op de bank zorgen ervoor dat ik voldoende bijgekomen ben om er weer te incasseren, en het is toch alweer bijna weekend...




After our trip to London I had a few days to relax and enjoyed a nice walk in the sun, baking apple pie and being at home (with Belgian beers). Loved it! I am back at work now, reloaded enough to handle the stress. And luckily, it is almost weekend...

5 opmerkingen:

  1. Het zijn de kleine dingen die het doen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij dat je voldoende opgeladen bent om de stress van het werk te aan te kunnen maar of dat nu echt gezond klinkt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo is dat!! Gewoon af en toe even cocoonen... =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk is dat he? Zo doe ik dat ook tijdens mijn vakantie deze week. Enigzins uitslapen, rustig de dag starten, wat to do's afwerken en tussendoor genieten van kleine dingen. Eerst had ik een lusteloosgevoel, maar nu komt de energie steeds meer terug. Heel bewust genieten, heerlijk en heel herkenbaar!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!