woensdag 30 mei 2012

De pixeldeken, WIP II

Ik laat jullie graag regelmatig iets zien dat ik heb gehaakt, maar als ik aan Grote Projecten werk, valt er vaak niet zo veel te showen tussendoor. Als het dan ook nog Geheime Projecten zijn, omdat ze kado gedaan worden bijvoorbeeld, wordt het helemaal lastig...

Maar hier en daar een wat cryptische hint is dan wel leuk!
Ik weet het, de draadjes zijn nog niet weggewerkt, en hij moet ook nog een klein beetje groeien, maar het begint nu toch echt een dekentje te worden, en ik ben er nu al weg van!



I like to crochet and show you my work. But with the Big Projects, there isn't much to show in between. When they are Secret Projects as well, it gets more complicated...
But a little hint now and then is always possible!


Have to weave in the ends and it has to grow a little more, but it is starting to look like a blanket, and I love it already!

1 opmerking:

  1. Het ziet er zeeeeer veelbelovend uit. Ik zie mooie kleuren en een heel mooi patroon ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!