zondag 8 januari 2012

Ontwerpwedstrijd!

Ik laat jullie regelmatig haakwerk zien dat ik voor Studio in de Haak maak. 
Studio in de Haak is een fanatieke groep haaksters, ontstaan in 2010 doordat ik mijn creatieve ei kwijt moest in een ziekteperiode thuis. Al gelijk sloot het eerste vriendinnetje aan, en toen we onze eerste marktkraam vol moesten krijgen, kwam hulp van nog twee dames die sindsdien ook een mooie collectie toegevoegd hebben. Inmiddels hebben we al meer dan 100 amigurumi's gemaakt!

Op facebook showen we alles wat we maken, en daar verloten we af en toe een kadootje, of organiseren we een wedstrijd om de fans te bedanken voor lieve reacties en de 'vind ik leuk's die wij zo leuk vinden! 
Toen we pas voorbij de 100 likers of fans kwamen, was het weer tijd voor een leuke actie! 
Dit keer mag iedereen een ontwerp insturen, dat wij dan transformeren in een gehaakte sleutelhanger, muts, masker, of kleine knuffel! We hebben al een aantal ontwerpen binnengekregen, maar er kan nog ingestuurd worden tot 15 januari.

Laat ons het logo van je favoriete band haken, zoals mijn collega Judith deed:

Of stuur een foto in van je vriendje, gitaar, dochter, hond, naaimachine, kleinkind, versleten knuffel of kat, en wij maken een kopietje voor je! We vinden het ook heel leuk kindertekeningen te ontvangen, zoals Dooie Piet:

Voor meer voorbeelden kun je een kijkje nemen op onze blog of facebook.
Wij houden wel van een uitdaging, en als jij wel houdt van haakwerk, doe dan mee!
Wees creatief en stuur ons je foto of ontwerp voor 15 januari naar studioindehaak@hotmail.com
Na 15 januari begint het stemmen, en degene die de meeste stemmen ontvangt wint!

Je kunt nog tot 12 januari meedoen met mijn give away!



I show you a lot of crochet I do for Studio in de Haak.
Studio in de Haak is a group of crochet-making ladies, that started in the summer of 2010 when I needed some creativity as I was sick at home. The first friend joined me right away, and when we made lots of (POPPETJE)s we decided to enter a market. Filling a stand was quite some work, and two other enthousiastic ladies joined and made lots of great stuff too! We have made more than 100 amigurumi's!

On facebook we show everything we make. Every now and then we give something away or start a contest.
When we went over 100 likers, we started the great designcontest. Everybody can send us a photo or design that we turn into crochet. We had a few designs allready, but you can still enter till januari the 15th.
Check our blog or facebook for more example's and give us a challenge! 
Send your design to studioindehaak@hotmail.com and win your own (POPPETJE) or hat!
After januari 15th the voting starts, and the one with the most votes wins!

You can still enter my give away till the 12th!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg, ik ga mijn kleinkinderen vragen een tekening te maken, Dooie Piet is zo leuk!
    Groetjes, Eveliene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gossie ik vind dat zo knap joh, zonder patroon 'gewoon' even iets haken, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. inderdaad, wauw, wat knap! en die dooie piet LOL :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!