woensdag 26 februari 2014

Lentekriebels!

Eindelijk weer krokusjes!
Het park waardoor ik naar kantoor wandel staat bomvol, waardoor ik elke dag met een glimlach begin en overweeg mijn winterjas weer te verruilen voor mijn tussenjasje, en stiekem alweer zin heb ik mijn zomerjasje...


Een waardige foto van de week dus (hoewel hij weer te laat is, maar ach...)

Hebben jullie al lentekriebels?
Ik krijg enorm zin om kleurrijke slingertjes te haken om de lente te vieren, jurkjes en nieuwe sneakers aan te schaffen en kijk al enorm uit naar de eerstvolgende BBQ op ons dakterras... Maar eerst nog even genieten van de eerste lentekriebels!

8 opmerkingen:

  1. Ik kijk ook enorm uit naar de lente. Vooral naar de eerst dag dat je zonder jas naar buiten kan, maar het eigenlijk nog nèt iets te koud. Heerlijk vind ik dat. Ik heb de achterdeur ook constant open staan nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook al lentekriebels maar durf ze nog niet helemaal vrij laten aangezien ik vrees voor een gemene winterprik. Onze krokussen, paasbloemen en ja zelfs de tulpen staan bij ons open, hopelijk geen vriesweer voor de arme dutskes want dan is het ermee gedaan...
    Groetjes,
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja heerlijk al die ontluikende groentinten en kleurige krokussen overal! alleen bij het voorjaar hoort ook de nooit eindigende strijd in de tuin.. snoeien en opbinden, wieden en zaaien en timmeren en vegen. en maaien.. en daar heb ik nog geen zin in!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die foto! In mijn tuin staan alleen de sneeuwklokjes nog maar, en 2 kleine witte krokussen zag ik vsnochtend. Maar vanuit de bus waar ik vanmiddag in zat zag ik opeens een veld vol krokussen in meerdere kleuren! Toen werd ik ook echt helemaal vrolijk. Laat de lente maar doorkomen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk!! Ook ik heb lentekriebels hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja het kriebelt bij mij al 10 maanden lang....niet van de lente maar van de chronische netelroos....hopelijk een keer ergens in de lente er vanaf,maar ik hou zo van dit seizoen...de lente en daarna de zomer....love it!!! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor, ook hier lentekriebels. Prachtige foto!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!