dinsdag 3 september 2013

Flora

Een konijntje in de liefste kleurtjes, daar had ik zin in na alle knalkleuren van het gebreide dekentje.
Toen ze klaar was, vond ik dat ze nog iets miste... Ik stelde me zo voor dat ze door het gras zou hupsen, en een bosje bloemetjes zou plukken langs de dijk, en dus kreeg ze wat bloemetjes tussen haar handjes!
Flora is gemaakt voor de markt in Maurik, en was al snel verkocht. Nu staat ze bij een aardige mevrouw in de vensterbank, met haar schattige bloemetjes! 


Flora is gemaakt met Catania (Catania color heet dit garen geloof ik) en met haaknaald 3.
Ik weet dat veel van jullie graag patronen willen zien, maar ik haak veel van mijn (POPPETJE)s zoals konijntjes door het gras hupsen, gewoon een beetje haken uit de losse pols totdat er een beestje ontstaat. Van Flora is dus geen patroon, helaas...

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief konijntje is ze. Mooi gehaakt! groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze is schattig die patroon-loze Flora.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig! De bloemetjes passen er superbij!
    Groetjes
    Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n leuk lief schattig konijntje, ongelooflijk hoe je dat zomaar los uit de pols kan maken! Knap!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een lieverdje! Supermooi!

    Groetjes van Poekie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukie & helemaal af door de bloemetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very adorable :) and I love the buttons!! Thank you for linking up at Link & Share Wednesday :) Rhondda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!