woensdag 26 september 2012

BinnensteBuiten

Ik hou van kunst en cultuur, zeker als dat samengaat in een festival!
Lekart in Culemborg sla ik dus niet over. 'BinnensteBuiten' was het thema, steeds anders in beeld gebracht. Met meneer Snoeshaan en mijn ouders, die er een traditie van gemaakt hebben langs te komen en mee te genieten tijdens dit kunstfestijn, liep ik van expositie naar expositie, tussendoor even stilstaand bij straattheater of installatie. Het was genieten!
Een kleine compilatie:


Mijn absolute hoogtepunt dit jaar stond op een prachtige plek in de grote kerk.
Ellie Munten.

Collage, Sander ten Napel alias Elegast

Eierschalen samengebracht tot interessante, bijzondere kunstwerken.
Mary Fontaine

Prachtige mixed media, zo vrolijk en vriendelijk, maar toch stoer!
Tabitha Sluis

Jenny Chung

Binnendeuren, Mireille Moya

Installatie linksboven: Marinke van Zandwijk
Theatergroep rechtsboven: Sterk Spul
Linksonder: Lekart Junior
Rechtsonder: Barbara Kluiver

Klik op de naam van de kunstenaar en ga naar zijn of haar website voor meer informatie en meer prachtig werk! Over twee jaar is er weer een nieuwe editie Lekart, mocht je de smaak te pakken hebben!


I visited a artfestival and enjoyed lots of amazing pieces!
A little compilation for you, click the name of the artist and go to their website for more information.

5 opmerkingen:

  1. leuk is dat he om zo verrast te worden! Veel moois gezien zo te zien (? huh rare zin)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja daar zitten mooie dingen tussen zeg! Leuk om met de hele familie te gaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er allemaal heel erg gaaf uit!! Echte kunst dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Over 2 jaar staan jullie daar met de gehaakte poppetjes in het thema van het festival. Zoveel verschil zie ik niet tussen jullie haaksels en de kleurige foto van al die kleine mensjes.
    Nu het thema opvragen, alvast aan de slag, heel erg in jezelf geloven en dan moet het lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie expositie, vooral die eierschalen vind ik heel bijzonder. Ook het werk met de onderzoekende kinderen vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!