vrijdag 13 juli 2012

(op)passen

Meneer Snoeshaan en ik mochten vader en moedertje spelen, en op ons kleine neefje van vijf weken oud passen. Een hele dag! Het was genieten, het jochie was heel lief en gezellig, een poepbroek bleef ons bespaard, nauwelijks gehuild, wel wat gelachen.
Toen hij wat koude handjes en voetjes had, kon ik mooi even passen... Want in huize Snoeshaan zijn altijd wel wat gehaakte slofjes te vinden, ik gebruik zelf ook nog geregeld mijn patronen. En nu weet ik dus dat de grijze heel geschikt zijn voor een kindje van vijf weken oud, dus het was nog nuttig ook!

6 opmerkingen:

  1. Leuk ze gezellige oppasdag, en de slofjes staan erg lief
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o dat ligt zo lekker zo'n klein mensje op je buik!
    De slofjes zijn erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, 5 weken das echt piep! ik gebruik ook altijd babay's van vriendinnen om mijn haaksels op te passen, erg handig he?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schattig met die slofjes! Aggos, 5 weken is echt ieniemini.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!