maandag 5 december 2011

Zie de maan...

Schijnt door de bomen!

Studio in de Haak


Vanavond is pakjesavond, maar wij hebben het naar het weekend verplaatst.
Meneer Snoeshaan deed de aftrap op vrijdagavond bij zijn scoutinggroep, op zaterdag kwamen mijn broertjes en ik met aanhang bij elkaar en op zondag volgde de laatste ronde met mijn schoonfamilie.
Ik ben nog in afwachting van foto's, als daar blog-geschikte tussen zitten (ik vergeet dat volkomen, de gezelligheid is dan echt belangrijker, sorry!) zal ik jullie zeker de surprises en kadootjes laten zien!

Vandaag douchte ik uitgebreid, smeerde een nieuw haarmasker in mijn haar, gebruikte heerlijke bodybutter, ontbeet pepernoten, sinterklaasfruit en chocoladeletters. Daarna kroop ik op de bank en bleek ik nog te kunnen breien! Tussendoor las ik de Flow en dronk ik koffie van versgemalen bonen...

Ik ben ontzettend blij met al mijn kadootjes, maar het aller, allerfijnste is mijn geweldige familie! <3






Today is Sinterklaas! The moon is shining trough the trees, as the song says.
We had Sinterklaas-evening last weekend, and today was a great day, I took a longer shower with my new hairmask, had breakfast with pepernootjes, ate chocolate all day, and enjoyed knitting again! Inbetween I read Flow-magazine and made myself a cup of coffee from fresh beans.


I love all my presents, but most of all, I enjoyed being with my great family!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!