zondag 17 juli 2011

Regen

Regen is niet mijn favoriete weertype, en ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt...
Maar het is niet anders, de komende week gaan we er veel van zien en daarom vandaag een beetje inspiratie die te maken heeft met regen, maar op een goede, en als je het mij vraagt mooie manier!
Ik hoop dat het helpt!

Hier vind je meer informatie over deze installatie van materialen uit de tapijtindustrie. Ik vind dit erg mooi, regen lijkt hier iets zachts en verzorgends te zijn.


Prachtig, regen in een zakje! Kun je fijn de straat op zonder paraplu. Lijkt me fantastisch als de zon hierop gaat schijnen, dat moet toch sprookjesachtig zijn zeg...

Wolk met regen gevonden op Etsy, dit is nou een wolk om blij van te worden!

Een wolk met een steuntje in de rug, wolken hebben het ook wel eens moeilijk. Ze kunnen er ook niks aan doen, toch?


Als je door het regenachtige weer binnen zit, met of zonder stuiterende kinderen, is dit misschien fijn tijdverdrijf... Hier vind je de tutorial voor deze vrolijke regenwolk! 


En als dat allemaal niet helpt, koop je gewoon zo'n prachtige paraplu van Kitsch Kitchen!
Dan is het balen als het uiteindelijk weer stopt met regenen, want deze zijn te mooi om niet te laten zien!



I don't like rain, and I guess a lot of people agree... 
But the next week we will be seeing a lot of it I'm afraid, so a bit of inspiration that has to do with rain but in a fun way might help us trough it.

Under every picture there's a link to the artist, the last one is a tutorial that will help you get through a rainy day.

If even that doesn't help, you need one the beautiful umbrella's from Kitsch Kitchen.
Then, you'll get depressed as soon as the rain stops, because they are way to pretty not to show!

9 opmerkingen:

  1. hé ! dank je wel ! zalige selectie ! Ik vind de regen trouwens echt net zo erg : ik zit lekker binnen vanalles te maken en ik geniet van het tikken van de regen op mijn ramen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's :-).
    Over het algemeen vind ik de regen ook niet zo erg, tenminste als ik er niet doorheen hoef. Dan is het wel lekker knus om warm voor de tv te zitten en naar het tikken te luisteren. Beker warme chocolademelk erbij, een grote rol met koekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor alle leuke regen-inspiratie. Er zitten mooie ideeën bij-de waterzakjes-de draden-leuk voor mijn werk met de 3+ers-En nog mijn complimenten voor je PRACHTIG gemaakte schooltas.
    Mooie zon?dag-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige inspiratie :D
    Ik vind die zakjes regen druppels helemaal Super ♥

    Dank voor het delen.

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die regen in zakjes...wauw, wat prachtig.
    Zelf heb ik een paar mooie regenfoto's gemaakt met druppels. Dank voor je positieve regen-insteek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dar een leuk idee,al die wolken en regendruppels,zo worden donkere regendagen een kleurrijke belevenis,groeten,Anca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijne post. Hier ook bakken regen, maar we laten ons niet kennen.
    En die gesteunde wolk, oh!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke beelden van regen zeg! Zo is het zo gek nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beautiful inspiration!

    http://honeybeelane.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!