donderdag 10 maart 2011

We hebben een winnaar!

8 maart vierde ik met mijn collega's dat ik nog 29 was, en kreeg ik van de Snoezepoes een bijna onthoofdde duif, die hij voor de gelegenheid ook nog voor de helft geplukt had. Hij was erg trots op zichzelf. Ik vond het vooral veel ravage...

9 maart vierde ik met meneer Snoeshaan en een taartje en geweldige kadootjes dat ik jarig was. En die geweldige kadootjes hielpen, ik vond het helemaal niet vervelend! Het klinkt nog niet echt als iets dat bij mij hoort, dat dertigersschap, maar ach, we tellen alleen maar het aantal rondjes rond de zon, toch?

Vandaag is het 10 maart, en kom ik hier vieren dat ik jarig geweest ben.
Want ik vind jullie tof! Jullie gaven lieve reacties, die meegeholpen hebben in het heus niet zo erg vinden van het dertigersschap, en heel veel ook nog! En daar zaten reacties tussen van mensen die vertelden dat ze dertig niet zo leuk vonden, maar veertig dan weer helemaal niet erg. Ik werd er blij van, even door de zure appel heen en dan valt het wel weer mee. Een fijn vooruitzicht!
Allemaal heel erg bedankt!

Ik zette de randomizer aan het werk.
Ik kreeg een winnaar.
Ik kreeg het niet voor elkaar daar dan weer een plaatje van te maken, alweer niet.Op je dertigste moet je ook nog dingen leren, gelukkig maar, wat zou het saai zijn als dat niet zo was!




Crealautje heeft gewonnen!

De postbode komt je snel je pakketje brengen, en ik hoop dat je er blij mee bent!

3 opmerkingen:

  1. oh!!!
    Heb ik gewonnen!!!
    WOEHOEEEEEEEEEEE!!!
    hihi... dank je wel lieve mevrouw snoeshaan!!!
    super super super!!!
    enne...jij ook bedankt voor de berichtjes op mijn blog!!
    vind ik altijd super om te lezen!!! geniet van de day after je verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!