zondag 26 juni 2011

Zomerzondag

Vandaag was het eindelijk weer lekker warm en zonnig, en ik kan je vertellen, daar was ik wel aan toe! Na alle druilerige, regenachtige ellende die zich over ons uitgestort heeft, werd ik er een beetje moedeloos van...

Maar vandaag was ik direct in zomerse sferen, had ik zin om richting het zuiden te trekken met de tent achterin en de kampeerbijbel op schoot, en dan gewoon rijden totdat we geen zin meer hebben om te rijden om vervolgens een camping in de buurt te zoeken waar we een flesje wijn opentrekken bij zonsondergang...

Dus zodra de zon de wolken verdreven had, trokken we elkaar van de bank om naar buiten te gaan. Morgen moeten we werken, dus lang rijden was er niet bij, maar het voordeel is dan weer dat je geen tent hoeft te knutselen en geen tas in hoeft te pakken! In de buurt was een klein hippiefestival waar we heerlijk in het gras gelegen hebben, een klein dansje maakten en genoten van de zon en de leuke mensen.

We aten een ijsje aan de Waal, waar we een fijn uitzicht hadden:

En vertrokken daarna naar een terrasje in de zon, waar we heerlijk gegeten hebben.
Het glas was halfvol vandaag!

Een goede week allemaal, en probeer morgen ook wat zonnestralen mee te pakken want halverwege de week wordt het week een stuk koeler...

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk genieten van de kleine dingen....
    Fijne dag vandaag!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhh!! ziet er heerlijk uit zeg!!!
    zo te zien hebben jullie heerlijk genoten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!