zondag 12 juni 2011

Carmen Caramel

Carmen Caramel zat al een tijdje in mijn hoofd, want na Lucy, het blanke meisje met blond steil haar, en Edgar, het donkere jongetje met de blauwe pet en luier, wilde ik al een caramelmeisje met hularokje en bloemetje in de dikke, donkere krullen.

Het kwam er niet van, tussen haakopdrachten en fairstress door bleef Carmen niet meer dan een nog uit te werken idee. Op de valreep maakte ik haar toch nog, omdat ze dan zo leuk bij de andere kindjes kon gaan zitten. 's Avonds laat maakte ik haar af, en ze werd de volgende ochtend al vroeg verkocht.

Zo kort zijn (POPPETJE)s zelden bij ons en dat vind ik toch een beetje lastig, want als er één af is, vind ik het fijn om het nog even bij me te houden, goed te bekijken, te bedenken wat ik de volgende keer weer zo zou doen of wat toch minder leuk uitgepakt heeft dan ik had gehoopt.
Maar Carmen was blijkbaar wel gelukt, want ze heeft een nieuw huis gevonden bij een aardige mevrouw. Het leuke van verkopen op een markt is, dat je de nieuwe eigenaren kunt zien, ze veel plezier met hun aankoop kunt wensen, en het (POPPETJE) in kwestie kunt vragen zich goed te gedragen, zoals een fatsoenlijke ouder betaamt.

Ik ga jullie snel meer vertellen over de fair, die ondanks het tegenvallende weer geen tegenvallende resultaten gaf, maar eerst wil ik jullie voorstellen aan Carmen Caramel:

4 opmerkingen:

  1. Het is een snoepje :) zo mooi, ze heeft haar
    naam niet gestolen hoor!
    Ik kan het goed geloven dat ze zo snel verkocht
    was ....zo een beauty zou ik ook niet kunnen
    weerstaan.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke creatie en hartstikke super dat ze zo in de smaak viel dat ze direct verkocht was. Je zult het nu met een foto en herinneringen moeten doen. En tot aan de volgende fair heb je meer dan tijd zat om nog een heleboel nieuwe Carmens te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!