zondag 3 juli 2011

Welke wil jij?

Omdat ik het zo leuk vind dat jullie meelezen, postte ik vorige week een give away met een matige foto (oké, een slechte). Ik ben een beetje impulsief, (oké, best een boel) en als ik iets weg wil geven wat ik zonet gemaakt heb, wil ik dat gelijk doen, en niet wachten op beter licht ofzo...

Die combi is niet altijd handig, want met een slechte foto weet je niet goed wat ik je aan probeer te smeren, dus bij deze een betere foto van de kralen en knopen die je kunt winnen, ik wilde ze namelijk nog om mijn pols bekijken voor ik ze weg ga geven, maar misschien is het voor jullie ook fijn te weten hoe dat er nou uit ziet!


Hier kun je tot 10 juli, dus nog een week, een reactie achterlaten om mee te doen, dus laat me weten welk armbandje je wilt hebben!
Dus niet op dit bericht reageren, maar onder deze post als je één van de armbandjes wilt winnen. Ik ben ook een beetje chaotisch (oké, oké... zucht) dus het wordt een bende als dat niet mooi onder elkaar staat.

Tot zover de onthullingen van de armbandjes en al mijn slechte eigenschappen (allemaal? nou ja...), en dan nu weer over tot het maken van mutsjes zodat ik voor de armbandjes nog een patroon weg kan geven, want goede eigenschappen heb ik gelukkig ook wel :)

1 opmerking:

  1. i'd wear every single one of them!

    http://honeybeelane.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!