woensdag 13 juli 2011

Work in progress!

Het nadeel van ziek zijn is dat je ziek bent, maar het voordeel is dat je van onder de wol mooi kan werken aan je haakwerk! Dus schiet mijn dekentje al aardig op, en ik heb een opdracht af, maar die kan ik pas laten zien als 'ie kado is gedaan...

Wel alvast een fotootje van de vorderingen op het heerlijke dekentje, en kijk eens hoe mooi mijn haaknaald erbij staat! Dat kan toch bijna geen toeval zijn...

Omdat ik af en toe mailtjes krijg van Engelssprekende en (-en lezende) mensen die niet snappen wat ik schrijf, ga ik voortaan een korte samenvatting geven in het Engels. Ik ga dat niet steeds onder een alinea doen, want dat vind ik zelf irritant lezen, maar gewoon onderaan en kort. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de Nederlandse en Belgische lezers er last van hebben, want die vertegenwoordigen toch nog steeds het overgrote deel van de lezers!


I'm sick, and the downsite of being sick is being sick, but it has an upsite! I'm making lots of progress on my blanket! And look how good my crochet needle goes with the colours, that can't be a coinsidence!

From now on there is a short summary under every (Dutch) post in English, for readers abroad, so they can understand my posts too!

6 opmerkingen:

  1. Onder de wol ontstaat dus iets moois.
    Ondertussen toch maar veel beterschap gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleuren prachtig!! ik ben zelf aan een 2e meebreideken begonnen in blauw paarse. tinten.
    Mooi hoor met die gemeleerde kleur ertussen.Nu heb je toch nog een beetje plezier tijdens het ziek zijn ;-).

    grtjs - Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dat schiet lekker op! Mooi hoor!

    Beterschap nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er Goed uit!!!

    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren, mooie deken.
    Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!