vrijdag 23 december 2011

Kerst in huize Snoeshaan

Ik vertelde jullie al eerder dat er geen grote kerstboom staat in huize Snoeshaan.
In plaats daarvan op veel plekken een beetje kerst, en zoals beloofd een paar plaatjes!

Lichtjes in een tak, dat leuke konijn dat ik jullie eerder liet zien kwam ik tegen in mijn favoriete winkel, en dat bleek een lampje! Die moest mee naar huis! Maar ook ballen in de lamp bij ons, in de kroonluchter boven de salontafel.

En uiteraard maakte ik zelf nog wat decoraties met gehaakte sterren:



I told you before, no christmastree in our house this year.
But still I love christmas and decorating, so lights in branches, ornaments in the lights, and ofcourse, crochet! 



7 opmerkingen:

  1. bij mij staat er ook geen kerstboom, maar wel wat takjes hulst ( ik heb er 1 in de tuin en er staan dit jaar wel erg veel rode besjes aan ! ) met lichtjes en mooie kerstballen aan het plafond. ik vind je gehaakte slinger erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de takken zien er geweldig uit! fijne dagen voor jou en degene die je lief zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er knus uit.
    Ik vind het konijn geweldig.
    Heb hier het mini exemplaar.
    Fijne dagen en geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zonder kerstboom is het ook kerst. zo ziet het er ook gewelidig uit

    Fijne Feestdagen
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat konijntje ..... schitterend!!!! Kan me voorstellen dat je hem gewoon moest hebben; ik ben nu ook verliefd hihihihihi

    Fijne Kerstdagen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh die sterren! welk patroon heb je gebruikt?? hele fijne kerst!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er vreselijk gezellig uit! Vooral die witte gehaakte sneeuwsterren met de lampjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!