dinsdag 4 oktober 2011

Vandaag, op dierendag...

...Sliep de Snoezepoes eens flink uit, net als alle andere dagen overigens, maar voor de foto ging hij vandaag eens extra schattig liggen. Dat hielp wel, ik heb hem even geknuffeld en een snoepje gegeven, als ontbijt op bed. Het is tenslotte dierendag. Vervolgens sliep hij verder.

...Kocht ik de geluksarmband van Pink Ribbon, waarvan de helft naar onderzoek gaat.
Oktober is borstkankermaand, en hoewel roze niet echt mijn kleur is, draag ik dit armbandje. Ik moet wel bekennen dat ik het hardroze lintje eraf gesloopt heb, dat vond ik iets teveel roze.

...Maakte ik een mutsje af, waarvoor ik nog geen naam bedacht heb.

...En maakte ik vast kerstdecoratie voor de kraam op de kerstmarkt die we gereserveerd hebben.
Daarover later meer!

Ik kocht ook een nieuw speeltje voor de Snoezepoes, maar die vond het vooral heel fijn om in een oude kartonnen doos te liggen en verder te slapen. Dan was ik toch een stuk productiever!




Today, the Snoezepoes slept all day while I bought a Pink Ribbon bracelet, finished a hat and started to make Christmas decorations. More on that later! 
I also bought a new toy for the Snoezepoes, but he just kept on sleeping in an old cardboard box. My day was a lot more productive!

2 opmerkingen:

  1. Hoi,Mw,Snoeshaan ik kwam je naam regelmatig tegen dus even op je blog wezen gluren,erg leuk,ik ga je volgen,groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marieke en Fientje kregen op Wereldierendag een lekker zakje Sheba ipv hun gewoon potje Sheba.. dat was smullen.... :-)

    Christel

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!