vrijdag 20 december 2013

Kerst in huize Snoeshaan (en kerstkadootjes weggeven!)

Vorig jaar timmerden we zelf een boom in elkaar, gewoon omdat dat leuk is, minder ruimte in neemt, minder rommel geeft een lekker duurzaam is, want hij staat er nu weer! Grote bomen zijn in het tuincentrum gigantisch duur, maar als je gaat timmeren maak je een boom tot aan het plafond (en wij hebben een hoog plafond, zie de hoogte van de deur) voor ongeveer €40,-!


Het was wat discussie in de bouwmarkt, maar dat zijn weer weer vergeten als alle letterbakbeestjes, kaarsjes, vaasjes en retrospulletjes er weer in staan. Morgen gaan er wat nieuwe spulletjes in, ik was nog niet helemaal tevreden, maar voor nu zit de kerstsfeer erin!



Om dat wat te ondersteunen, draaien we kerstlp's, vaak met de prachtigste hoezen, waarbij we zelfs een kerststalletje vonden!


Maar natuurlijk kom je pas echt in de stemming als je kadootjes weg geeft!
Daarom gaat het pakketje vandaag op de post, als Merula haar adres snel mailt! 
Met Een dotje wat wil ik graag ruilen, ik mail je!

10 opmerkingen:

  1. Hele leuke zelfgemaakte boom, net wat je zegt, ideaal, neemt niet veel plaats in en origineel!
    Grtjes, rita.
    Proficiat voor Merula met de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. happy happy happy me :)
      De boom is erg leuk geworden. Schoonzus heeft ook zo'n boom met planken gemaakt. Maar die was toch eh... een beetje raar geworden :)
      En is dat hele flap uit tafereel een LP?

      Verwijderen
  2. geweldig zelf gemaakte boom ! ik hou ervan !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt nog een uur om aan deze wedstrijd mee te doen! http://juffrouwsanseveria.blogspot.be/2013/11/de-mooiste-bomen-zijn-bedrog.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De boom ziet er nu al prachtig en origineel uit, wauwwwwwww........ die LP hoezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige boom! Leuk die hertjes.
    Wij hebben zelf geen echte boom wegens een kerstboomallergie, maar ik ga deze boom aan mijn man laten zien. Ik vind dat hij volgend jaar ook zoiets moois moet knutselen.
    Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een sfeervolle plaatjes. En de LP met kerststal vind ik echt een topper!
    Heel fijne kerstdagen gewenst,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk je cadeautjes! Ben er heel blij mee :-) nog bedankt! Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!