zaterdag 16 februari 2013

So sjaal

Soms is het leven simpel.
Dan is de naam voor je nieuwe, extra dikke, zachte, warme en ook extra lange en brede sjaal zo gevonden.
Het was een bestelling. Waarbij de opdracht luidde dat het met dikke, rode en zwarte wol gehaakt moest worden in blokken. Extra lang graag. Lekker royaal.


'Hij is ook breder, of niet?'
'Ja, dat vind ik dan mooier.'
'Is dat ook zo besteld dan?'
'Nee, dat is service, omdat hij dan in verhouding is.'
Meneer Snoeshaan gaf de sjaal onbewust zijn naam door zijn reactie:
'Sociaal!'


So Sjaal is gehaakt met Big Bravo en haaknaald 15 in vasten.
Meneer Snoeshaan mocht hem showen, en die wil voor volgend jaar ook wel een sociale sjaal!



Sometimes, life is simple.
The name for this shawl was found easily because I made it extra big, as the material matches better in oversized products. Service! In Dutch we would call that social behavior sociaal, wich sounds like so shawl. The perfect name!
So Sjaal is made with Big Bravo en crochetneedle 15(mm) in single crochet stitches.
Mister Snoeshaan would like a social shawl for next years winter!

12 opmerkingen:

  1. ^^, het leven kan soms makkelijk zijn he XD Die sociale sjaal ziet er enorm lekker warm uit.
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha leuk die houden we erin die so sjaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. :D haha..
    Kijk... showen én meedenken ;) ook al zo sociaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou goed gevonden van meneer Snoeshaan. Heerlijk zo'n enorme sjaal! (enne lijkt me een leuk typje dat fotomodel, oeps mag ik dat zo zeggen of is dat raar? Ach het is zaterdagavond en ik heb al 1 wijntje op dan mag dat wel he?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor, dat mag jij zeggen! Ik vind het ook een heel leuk typje, mijn snoeshaan! Maar we moeten het niet te hard zeggen, anders krijgt dit fotomodel nog sterallures! ;)

      Verwijderen
  5. Mooi hoor, de sosjaal, maar ik hoop dat ze hem niet lang nodig hebben leg maar in de kast voor volgend jaar!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk. En ook de naam van de sjaal. Ik werk op de So sjale dienst van een ziekenhuis als So sjaal verpleegkundige. Ik zal het eens voorstellen aan mijn collega's. Hihi.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker warm ziet hij er uit, jouw "so sjaal", leuke naam trouwens!
    Groetjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!