vrijdag 6 april 2012

Bloesem en kraaltjes

Het is koud en grijs, ik kan me niet meer voorstellen dat we al op het dakterras genoten hebben van de zon...
Het voelt helemaal niet als lente, maar gelukkig komt af en toe de zon door en dan valt het opeens weer op!
Lente!

Ik word daar bijzonder blij van, van die bloesem, en heb dus besloten te vieren dat het lente is.
En wat is nou een feestje zonder slinger?
De bloesem en de groene blaadjes buiten, wilde ik ook binnen. Dus haakte ik een vrolijk slingertje!


Ik heb een hekel aan het wegwerken van draadjes... als je er kraaltjes in hangt, hoeft dat niet!
Hij is, samen met de rest van de collectie, maandag te koop op het Paasevent in Lienden, waar we een kraam huren. Ik hoop dat het weer net zo lenteachtig wordt als dit slingertje, dan komt het wel goed!





It doesn't feel like spring at all, it's way to cold.
But there is fresh blossom to remind us that summer is on the way...
When the sun comes through te clouds, the fresh green leaves and pink and white blossom make me want to celebrate spring! So I made a garland that reminds me of spring-joy.
I don't like to weave in the ends, and so I used them to add beads. I like the result!
It will be for sale on the Paasevent in Lienden, next monday. 
I hope the weather will be as cheerfull as this garland...

5 opmerkingen:

  1. Ziet er super lenteachtig uit!
    Ik wens jullie een heel goede verkoop en een prachtig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier op de markt. Als het net zo'n succes wordt als de slinger mooi is, gaat het helemaal goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer of geen weer erg lente-achtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello, my first time here:) The garland is beautiful and so is your photography, have a wonderful Easter weekend, cheers, Monika.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, leuk, leuk! Een lenteslinger aan de muur, dat zie ik graag:) Kan de poes er ook niet bij/aankomen...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!