zondag 16 februari 2014

Valentijn bij de snoeshanen

In huize Snoeshaan doen we het hele jaar lief.
Ik hou daarom niet zo van opgelegde liefdoenerij, dus wij doen doorgaans niet zoveel met valentijn. 

Toch was ik wel blij verrast bij het zien van een straat vol mooie rode hartjes, ballonnen aan de lantaarnpalen en aan winkelgevels. Ik hou van dit soort gezelligheid op straat, ik kreeg tijdens de wandeling naar het station, die ik meestal met mijn verstand op nul maak, opeens een grote glimlach door deze rode harten.


Helemaal niks met valentijn is toch wel heel weinig, besloot ik...
Ik zette een lief maar stoer liedje op zijn facebookpagina, en kreeg een lief appje en hem terug.

En toen we dan toch wel in de stemming waren, vond ik dat we dat best door konden zetten na thuiskomst.
Sinds kort hebben wij een biologisch groentepakket van de stadsboerderij. Lekker en leuk, omdat je verrast wordt en weer creatief met eten om gaat. 

Daarom aten wij op valentijnsdag deze prachtige bietjes, want een klein beetje roze kan natuurlijk geen kwaad!


Meneer Snoeshaan vond het wel een goed idee om samen lekker te eten, maar houdt ook niet zo van het hele commerciƫle circus van valentijn, dus hij nam me zaterdag mee uit eten... Een hele smakelijke editie, deze valentijn!
Morgen weer naar de sportschool...

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!