donderdag 30 januari 2014

Thuis

Vorige week onderging ik een kleine operatie, niks ernstigs, maar moest wel even gebeuren.
Deze week ben ik thuis, waar ik geniet van de simpele dingen. 
Een zacht muziekje en een kopje thee. Mijn moeder die chocola brengt en mijn vriendinnetjes die even appen hoe het gaat. 
De tulpen die het zonlicht vangen en dan als een soort vlammetjes de geur van de lente verspreiden... 



Nieuwe bolletjes katoen die wachten totdat ik er een truitje van haak. 


Meneer Snoeshaan die zorgt dat er genoeg fruit in huis is om een schoolklasje te voorzien van vitamientjes.
En de Snoezepoes die heerlijk naast me ligt te spinnen!



Een betere plek om bij te komen is er niet!
Ik hoop volgende week weer te gaan werken, en tot die tijd nog even dankbaar te zijn voor mijn heerlijke huis, kat, familie en vrienden!

8 opmerkingen:

  1. Geniet ervan, maar onderschat nooit een operatie.
    Het is niet niks.
    Van harte beterschap.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem maar lekker even de tijd voor jezelf! Hoop dat je snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hè, tulpen... ik heb ook zo'n mooie bos staan!!
    Laat -voor mij- het voorjaar maar komen!!

    Beterschap hoor!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, even rust nemen (al is het bij jou gedwongen). Fijn dat er goed voor je gezorgd wordt. De tulpen zijn prachtig en de kat ligt er zo heerlijk bij! Beterschap en de groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met al dit om je heen, kan je niets anders dan een fijn herstel hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vredige en dankbare sfeer straal je uit. Ik vond het fijn om te lezen dat het goed met je gaat en ik wens je een spoedig herstel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Veel beterschap, maar dat zal geen probleem zijn zoals jij met liefde wordt omringd!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!